مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:252023-12-28سياسي

دستور دادستان مرکز مازندران برای تعیین تکلیف کالاهای تملیکی


عمومی و انقلاب مرکز مازندران ساماندهی کالاها در انبار اموال تملیکی را از دستورات رییس قوه قضاییه اعلام کرد و گفت: کالاهای تملیکی در انبارها ساماندهی شده هستند اما باید هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران صبح امروز  به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از انبار کالاهای تملیکی این سازمان واقع در شهرستان جویبار بازدید کرد.

دادستان مرکز مازندران در این بازدید با مشاهده کالاهای موجود در انبار اموال تملیکی نسبت به تعیین تکلیف و ترخیص آنها دستور داد.

بازدید محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از کالاهای موجود در نبار اموال تملیکی استان مازندران بازدید محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از کالاهای موجود در نبار اموال تملیکی استان مازندران کریمی ساماندهی کالاها در انبار اموال تملیکی را از دستورات رییس قوه قضاییه اعلام کرد و گفت: کالاهای تملیکی در انبارها ساماندهی شده هستند اما باید هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام شود.

وی با اشاره به بازدید های هدفمند از انبار های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، اظهار کرد: جلوگیری از رسوب و تسریع در فرایند تعیین تکلیف کال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان مرکز مازندران برای تعیین تکلیف کالاهای تملیکی

دستور دادستان مرکز مازندران برای تعیین تکلیف کالاهای تملیکی