مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:002024-01-11اقتصادي

9 هزار تن نهاده دامی بزودی در بین دامداران یزدی توزیع می شود


9 هزار تن نهاده های ذرت به استان یزد منتقل شده و با حدود 15 درصد زیر قیمت بازار در اختیار کشاورزان و دامداران قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی اظهار کرد: یک اتفاق بزرگی که این روز ها توسط مجموعه پیشگامان کویر یزد اتفاق افتاد، انتقال حدود 9 هزار تن نهاده های ذرت است که مستقیما از روسیه خریداری، بارگیری و به استان یزد رسیده است.

وی با بیان اینکه این محموله چهار و نیم روزه به بندر امیرآباد رسیده و پنج روزه هم به یزد رسیده، افزود: ان شاالله این نهاده ها بزودی تخلیه و با حدود 15 درصد زیر قیمت بازار در اختیار کشاورزان و دامداران قرار می گیرد.

استاندار یزد تصریح کرد: باتوجه به اینکه قبلا این مسیر طولانی بود، نهاده های ذرتی که به دست دامداران می رسید اصلا کیفیت لازم را نداشت، اما این 9 هزار تن نهاده در کوتاه ترین زمان ممکن آنهم با کیفیت خوب و ارزان تر به دست متقاضیان خواهد رسید.

فاطمی با اشاره به این که یکسری مشکلاتی در حوزه راه آهن، گمرک و دامپزشکی وجود داشت که در جلسه ای بررسی و موانع آن برطرف شد خاطرنشان کرد: ما در مسیری حرکت می کنیم که بتوانیم واردات را مستقیم انجام داده تا قیمت ها کمتر شود.

پایان پیام/د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار تن نهاده دامی بزودی در بین دامداران یزدی توزیع می شود

9 هزار تن نهاده دامی بزودی در بین دامداران یزدی توزیع می شود