مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 01:052024-01-01سياسي

دیدار اعضای شورای ائتلاف استان با نماینده ولی فقیه در لرستان


اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان غروب دوشنبه با حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفت وگو کردند.

این دیدار با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد و در ادامه برخی اعضای شورا به بیان عملکرد شورا و دیدگاه های خود پرداختند.

فعالیت شورای ائتلاف در همه شهرستان ها  نادر بازگیر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان در خصوص عملکرد شورای ائتااف اظهار داشت: این شورا متشکل از 25 کمیته از اقشار مختلف است و فعالیت آن صرفا در بحث انتخابات نیست و در ایام مختلف سال برنامه های متعددی برگزار می کند.

  وی افزود: یکی از موضوعاتی که در شورای ائتلاف مورد تاکید است توجه به جهاد تبیین و آشنایی با خدمات نظام در حوزه های مختلف و در عین حال مطالبه گری از مسوولان در راستای رفع دغدغه ها و مشکلات مردم است.

بازگیر خاطرنشان کرد: در همین راستا در ماه های و هفته های اخیر جلسات متعددی با حضور اعضای شورای ائتلاف به ویژه جوانان با مدیران برگزار شده که ماحصل آن آشنایی با خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار اعضای شورای ائتلاف استان با نماینده ولی فقیه در لرستان

دیدار اعضای شورای ائتلاف استان با نماینده ولی فقیه در لرستان