مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:312023-12-26بين الملل

شویگو: به اهداف عملیات نظامی ویژه در سال 2023 دست یافتیم


وزیر دفاع روسیه ضمن اشاره به دو برابر شدن تولید تسلیحات در این کشور، گفت که ضدحملات اوکراین به لطف آمادگی نیروهای روس شکست خوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی شویگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه امروز (سه شنبه) بار دیگر بر ناموفق بودن حملات اوکراین موسوم به ضدحمله و عملیات نیروهای روس در این کشور تاکید کرد.

شویگو طی سخنرانی ویدئویی برای فرماندهان و نظامیان حاضر در میدان نبرد اوکراین گفت: نیروهای روسیه به هدف اصلی خود در سال گذشته یعنی خنثی کردن ضدحملات بسیار تبلیغ شده نیروهای اوکراینی دست یافتند .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در این باره توضیح داد: ضد حمله اوکراینی ها به لطف خطوط دفاعی موثر، آمادگی رزمی نیروها و مطمئن بودن تجهیزات روسی خنثی شد .

وزیر دفاع روسیه با بیان اینکه به طور پیوسته در جهت دستیابی به اهداف اعلام شده در عملیات ویژه نظامی حرکت می کنند، اظهار داشت: صنعت دفاعی روسیه تولید تسلیحات مورد نیاز خود را دو برابر کرده و توانایی های فنی نظامی غرب را به چالش می کشد .

طبق این گزارش، شویگو همچنین افزود: حمایت همه جانبه از بستگان قربانیان و حمایت اجتماعی از همه شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی از اولویت های وزارت دفاع روسیه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شویگو: به اهداف عملیات نظامی ویژه در سال 2023 دست یافتیم

شویگو: به اهداف عملیات نظامی ویژه در سال 2023 دست یافتیم