مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 11:112024-01-12اجتماعي

جاده پونل به خلخال مسدود شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، از صبح روز چهارشنبه سامانه بارشی در گیلان شروع به فعالیت کرده و در 48 ساعت گذشته شاهد کاهش پنج الی هشت درجه ای دما در گیلان و در نتیجه بارش باران در جلگه و برف در ارتفاعات بودیم.

بارش باران در گیلان و برودت هوا سبب شد تا برخی از محورهای مواصلاتی استان از جمله محور پونل به خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شود.

به گفته غلامعلی نیک فهم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، محور پونل به خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی در آن تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

محور پونل به خلخال  بر اساس اعلام نیک فهم تمام راه های استان گیلان باز بوده و تردد در آن جریان دارد ولی رانندگان و مسافرانی که قصد تردد در محورهای برفگیر و کوهستانی دارند توصیه داریم تا زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

اعزام تیم امدادی به منطقه پونل به خلخال  با توجه به احتمال وقوع ریزش بهمن در جاده پونل به خلخال و علیرغم مسدود شدن جاده، ولی هلال احمر یک تیم امدادرسانی را به منطقه اعزام کرد تا درصورت بروز مشکل به مردم خدمات رسانی کند.

اگرچه از صبح امروز در اثر فعالیت سامانه جنوبی، دمای هوای استان بین چهار تا هشت درجه افزایش پیدا خواهد کرد ولی وزش بادهای جنوبی مقطعی بوده و از اواخر جمعه شاهد کاهش شدید دما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده پونل به خلخال مسدود شد

جاده پونل به خلخال مسدود شد