مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:012024-01-20سياسي

غریب آبادی با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان دیدار کرد


معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیأتی به افغانستان سفر کرده است، با سرپرست وزارت امور خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی که بنابر دعوت رییس شورای قضایی افغانستان در صدر هیاتی به این کشور سفر کرده است، با مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

طرفین در این دیدار، که حسن کاظمی قمی نماینده ویژه ایران در امور افغانستان و سفیر در کابل نیز در آن حضور داشت، درباره طیفی از موضوعات مانند مقابله جدی با تروریسم و گروه های تکفیری و تشکیل کمیته مشترک قضایی در این رابطه، انتقال تجربیات قضایی ایران به افغانستان، انتقال محکومان و استرداد مجرمان گفت وگو کردند.

براساس این گزارش، هیات ایرانی در بدو ورود مورد استقبال مقاماتی از شورای قضایی، وزارت دادگستری و وزارت خارجه هیات حاکمه افغانستان قرار گرفت.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه و هیات همراه در ادامه با رییس شورای قضایی، دادستان کل و برخی اعضای شورای قضایی افغانستان دیدار و رباره موضوعات مورد علاقه مشترک، گفت وگو خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان دیدار کرد

غریب آبادی با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان دیدار کرد