مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 18:202023-12-28اقتصادي

عملیات ساخت پردیس فرهنگی در حاشیه شهر زاهدان آغاز شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات ساخت پردیس فرهنگی شهید رجایی زاهدان با اعتبار 100 میلیارد ریال در پهنه شمالی این کلانشهر خبر داد.

- > جهانی.

: عملیات ساخت پردیس فرهنگی با اعتبار 100 میلیارد ریال در حاشیه شهر زاهدان آغاز شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ز زاهدان، عطاء اله اکبری در آیین کلنگ زنیعملیات ساخت پردیس فرهنگی در حاشیه شهر زاهدان با حضور مسئولان، اظهار کرد: عرصه این فضای فرهنگی 2 هزار متر مربع است که پردیس در 500 متر مربع آن ساخته خواهد شد.

وی ارتقای شاخص های فرهنگی را از مهمترین اهداف راه اندازی این پردیس فرهنگی عنوان کرد و گفت: فراهم سازی زیرساخت های لازم برای فعالیت های فرهنگی وهنری در کنار فعالیت های عمرانی در مناطق حاشیه شهرها توسعه متوازن را رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: این پردیس که از محل اعتبارات استانی توسط این اداره کل ساخته خواهد شد دارای فضاهایی نظیر آموزشی، اداری، محوطه آمفی تئاتر رو باز، غرفه های نمایشگاهی است تا با راه اندازی آن در آینده نزدیک بهره مندی ساکنان مناطق حاشیه شهر زاهدان از فعالیت های فرهنگی و هنری افزایش یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: رشد و توسعه فعالیت های فرهنگی در مناطق حاشیه شهرها، ضمن افزایش نشاط اجتماعی سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت پردیس فرهنگی در حاشیه شهر زاهدان آغاز شد

عملیات ساخت پردیس فرهنگی در حاشیه شهر زاهدان آغاز شد