مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 17:112024-01-04سياسي

استاد حوزه و دانشگاه: خاموشی چراغ مساجد به معنی کنار گذاشتن سلاح است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام مسعود عالی استاد حوزه و دانشگاه بعدازظهر امروز در همایش نقش روحانیت در جهاد تبیین در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان رشت با انتقاد از عدم فعالیت مستمر و دقیق 50 هزار مسجد در کشور اظهار کرد: 80 هزار مسجد اهل سنت و شیعه در کشور وجود دارد که از این تعداد چراغ 30 هزار مسجد روشن است لذا با یک نگاه خوش بینانه سه هزار مسجد فعال است و این یعنی سلاح مان را زمین گذاشتیم.

وی با اشاره به ماهیت جریان حق و باطل گفت: از دوران انبیاء تاکنون در مقابل هر جریان حق، یک جریان باطل قرار دارد که جریان حق در صورت رشد و توسعه باید با این چالش ها دست و پنجه نرم کرده تا رشد کند.

  استاد حوزه و دانشگاه جریان باطل را بسیار منحرف کننده دانست و بیان کرد: این افراد در محافل خویش ضمن هم افزایی در جهت فریب مردم، کلامی را که در ظاهر قشنگ اما محتوای باطل دارد به اذهان القا می کنند.

  عالی با بیان اینکه در طول تاریخ تاکنون جریان حق و باطل همیشه در تقابل با یک دیگر بودند، افزود: تقابل این 2 جریان در زمان ظهور به خصوص در آخرالزمان صدچندان می شود، لذا افرادی یابنده بوده و به سعادت می رسند که در جبهه حق قرار گیرند.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به برنامه دشمن برای افزایش جنگ شناختی در جمهوری اسلامی تصریح کرد: کارشناسان حوزه نظامی تا 40


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد حوزه و دانشگاه: خاموشی چراغ مساجد به معنی کنار گذاشتن سلاح است

استاد حوزه و دانشگاه: خاموشی چراغ مساجد به معنی کنار گذاشتن سلاح است