مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:452024-01-09سياسي

چهار نفر از کارکنان شهرداری دزفول تعلیق شدند


 دادستان عمومی و انقلاب دزفول (خوزستان): پرونده قضایی کارکنان سازمان فضای سبز شهرداری دائر بر اختلاس توام با جعل در مسیر تحقیقات قرار گرفت که پس از پایان تحقیقات و کیفرخواست صادره، -  دادستان عمومی و انقلاب دزفول (خوزستان): پرونده قضایی کارکنان سازمان فضای سبز شهرداری دائر بر اختلاس توام با جعل در مسیر تحقیقات قرار گرفت که پس از پایان تحقیقات و کیفرخواست صادره، چهار نفر از کارکنان شهرداری با استناد به ماده هفت قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری از شغل خود تعلیق شدند.

 دادستان عمومی و انقلاب دزفول(خوزستان) گفت: چهار نفر از کارکنان سازمان فضای سبز شهرداری دزفول پیرو تشکیل پرونده قضایی مبنی بر اختلاس توام با جعل، تعلیق شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا مهدی آماده روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: پرونده قضایی کارکنان سازمان فضای سبز شهرداری دائر بر اختلاس توام با جعل در مسیر تحقیقات قرار گرفت که پس از پایان تحقیقات و کیفرخواست صادره، چهار نفر از کارکنان شهرداری با استناد به ماده هفت قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری از شغل خود تعلیق شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول بیان کرد: مجرمیت 2 نفر از پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری نیز تحت عنوان رشاء احراز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار نفر از کارکنان شهرداری دزفول تعلیق شدند

چهار نفر از کارکنان شهرداری دزفول تعلیق شدند