مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:352024-01-13سياسي

اردوی راهیان پیشرفت اساتید بسیجی استان بوشهر در پارس جنوبی


اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید بسیجی استان بوشهر در منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر،   باقر گرگین مسوول سازمان بسیج اساتید استان بوشهر با اشاره به هدف از اردوی اساتید بسیجی، اظهار داشت: تبیین پیشرفت و ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای جامعه می باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش اساتید در راستای تبیین دستاوردهای کشور برای جامعه، اذعان کرد: اساتید دانشگاه به دلیل ارتباط داشتن با قشر جوان و آیندگان کشوراز نقش بسیار مهمی در راستای تبیین دستاوردهای نظام برای آیندگان این مرز و بوم برخوردار می باشند.

گرگین با اشاره به اقدامات رسانه ای و شناختی دشمنان در راستای کمرنگ نشان دادن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران تا به حال اقدامات شناختی و مخرب بسیاری را در راستای کمرنگ نشان دادن پیشرفت ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دادند و اردوهای راهیان پیشرفت همانند عنصری خنثی کننده در برابر اخبار دروغین دشمنان است.

در این اردوی یک روزه اساتید دانشگاه های خلیج فارس، آزاد اسلامی، پیام نور،  فنی و حرفه ای و علمی-کاربردی از تاسیسات منطقه ویژه انرژی پارس، شرکت پتروپالایش کنگان ، فاز 19 و 21 گازی پارس جنوبی بازدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی راهیان پیشرفت اساتید بسیجی استان بوشهر در پارس جنوبی

اردوی راهیان پیشرفت اساتید بسیجی استان بوشهر در پارس جنوبی