مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:352024-01-09اجتماعي

مشکلات به جای مانده از سیل 2 ماه پیش مازندران


شامگاه 13 آبان ماه 1402 بود که بارش رحمت الهی از نوع چند ده میلیمتری آن مازندران را درنوردید و با کلیدواژه «سیل» به سرخط خبرها آمد.

هرچند غرب تا شرق استان درگیر سیل شد اما حجم عظیم خسارت به غرب مازندران سرانجام وزیر کشور را به منطقه کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اساساً سالی بر مازندران تمام نمی شود مگر اینکه در آن سال حداقل یکبار سیل بخش های قابل توجهی از این سرزمین را تخریب کرده باشد و بر این مبنا شاید بتوان مازندران را خاستگاه سیل کشور نام نهاد.

آخرین ورژن سیل امسال نیز تاکنون مربوط به بارش پاییزی شامگاه 13 آبان ماه بود که شهرستان های مازندران را طی چندساعت درنوردید و با تخریب واحدهای مسکونی، پل ها، تأسیسات و ابنیه فنی، اراضی کشاورزی و جاده ها و راه های روستایی و شهری در شهرستان های عباس آباد، چالوس، نوشهر، نور، آمل، سوادکوه و سوادکوه شمالی، خسارتی هزار میلیاردی برجای گذاشت.

سید محمود حسینی پور نوری، استاندار مازندران، 14 آبان در بازدید از مناطق سیل زده غرب مازندران گفت: خسارات اولیه سیل، حدود 2300 میلیارد تومان برآورد شده و کارشناسان در حال بررسی جزییات خسارت وارده به بخش های مختلف هستند.

در همین روز نیز مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، فرمانداران و معاونان عمرانی فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات به جای مانده از سیل 2 ماه پیش مازندران

مشکلات به جای مانده از سیل 2 ماه پیش مازندران