مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:352024-01-09اقتصادي

ترخیص تخصصی کالا


فرآیند ترخیص ماشین آلات، مواد اولیه و قطعات یدکی خطوط تولید از گمرک یکی از پیچیده ترین و حساس ترین فرآیندها در زنجیره تأمین و تولید به حساب می آید.

- این مسئله به دلیل تنوع بسیار زیاد در ماشین آلات مورد استفاده، انواع مختلف مواد اولیه و قطعات یدکی با ویژگی ها و استانداردهای گوناگون، به چالشی سخت برای کسب وکارها تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پرشین تجارت دوان، گروه بازرگانی و گمرکی پرشین تجارت دوان به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه ترخیص ماشین آلات، مواد اولیه و قطعات یدکی خطوط تولید در ایران، نقش بسزایی در تسهیل فرآیند ورود و توزیع این عناصر اساسی دارد.

ترخیص صحیح و به موقع کالا نظیر ماشین آلات، مواد اولیه و قطعات یدکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا این موارد ارتباط مستقیم با بهره وری و پایداری خطوط تولید در صنایع مختلف دارند.

ارائه راهکارهای اختصاصی و هماهنگ با نیازهای ویژه هر کسب وکار از ویژگی های مهم خدمات ارائه شده توسط تیم کارشناسان ترخیص کار پرشین تجارت دوان است.

این راهکارها شامل اطلاعات به روز در خصوص تغییرات قوانین گمرکی، راهنمایی در مورد انتخاب بهینه استانداردها و مقررات جهت ترخیص و همچنین راهنمایی در مسائل مرتبط با ارتباطات و تبادل اطلاعات با گمرک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص تخصصی کالا

ترخیص تخصصی کالا