مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:352023-12-29سياسي

توسعه عددی سردفتری تصمیم نادرست مجلس بود


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی قانون تسهیل صدور مجوز کسب وکار برای سردفتران را امری اشتباه قلمداد کرد و گفت: قبل از این تصمیم تعداد سردفتران کشور بالاتر از میانگین جهانی بوده و با اتخاذ این قانون تعداد سردفتران و دفتریاران چند .

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی قانون تسهیل صدور مجوز کسب وکار برای سردفتران را امری اشتباه قلمداد کرد و گفت: قبل از این تصمیم تعداد سردفتران کشور بالاتر از میانگین جهانی بوده و با اتخاذ این قانون تعداد سردفتران و دفتریاران چند برابر خواهد شد و در این راستا نیز مجلس تصمیم نادرستی در توسعه عددی سردفتران اتخاذ کرد.

محمد حسین فرهنگی شامگاه پنجشنبه هفتم دی ماه در همایش نکوداشت ششم دی ماه روز دفاتر رسمی که در تالار معلم تبریز برگزار شد، به اهمیت دادن همه مردم به عقود تاکید کرد و افزود: ارگان و کانون های مختلف وظیفه واسطه گری به معنای ایفای نقش میان اعضای خود و حاکمیت متشکل از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه را دارند.

وی با اشاره به قرآن کریم در مورد عقد قرارداد ادامه داد: حاکمیت خود را از سردفتران جدا نمی داند ولی از این عزیزان نیز حمایتی انجام نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه عددی سردفتری تصمیم نادرست مجلس بود

توسعه عددی سردفتری تصمیم نادرست مجلس بود