مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:202023-12-30ورزشي

ممنوع شدن حضور افراد غیرناشنوا در انتخابات فدراسیون


ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ناشنوایان برای تصدی پست ریاست در حالی از امروز 9 دی آغاز شد که براساس اساسنامه فدراسیون جهانی تنها امکان حضور افراد کم شنوا یا ناشنوا در انتخابات وجود دارد.

- ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ناشنوایان برای تصدی پست ریاست در حالی از امروز 9 دی آغاز شد که براساس اساسنامه فدراسیون جهانی تنها امکان حضور افراد کم شنوا یا ناشنوا در انتخابات وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ناشنوایان برای تصدی پست ریاست این فدراسیون در حالی از امروز شنبه 9 دی در محل فدراسیون آغاز شده و تا 20 دی ادامه خواهد داشت که براساس اساسنامه بین المللی ورزش های ناشنوایان و با دستور وزیر ورزش و جوانان تنها امکان ثبت نام افراد کم شنوا یا ناشنوا در انتخابات وجود دارد.

پیش از شروع ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ناشنوایان نیز آرش فرهادیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها طی نامه ای به علیرضا خسروی سرپرست این فدراسیون تاکید داشتند که ثبت نام از نامزدهای احراز پست ریاست و اعضای هیئت ریسیه فدراسیون باید از میان جامعه ناشنوایان باشد.

امروز شنبه 9 دی با پایان اولین روز از ثبت نام کاندیداها، مسعود فراهانی نایب رییس فدراسیون مدارک خود را برای تصدی پست ریاست به دبیر مجمع ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوع شدن حضور افراد غیرناشنوا در انتخابات فدراسیون

ممنوع شدن حضور افراد غیرناشنوا در انتخابات فدراسیون