مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 23:102024-01-20اجتماعي

معاون آموزش و پرورش: همچنان معلمان با روش «سخنرانی» کلاس را مدیریت می کنند


معصومه نجفی پازوکی با بیان اینکه متأسفانه همچنان معلمان با روش سخنرانی، کلاس را مدیریت می کنند، گفت: می خواهیم معلم ابتدایی را از رویکردهای سنتی و کلیشه ای جدا کرده و به سمتی ببریم که دانش آموز را به روشی هدایت نکند که چون تعدادشان زیاد است همه ساکت بنشینند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، گردهمایی 2 روزه معاونان آموزش ابتدایی ادارات کل آموزش و پرورش استان ها از امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز شد.

معصومه نجفی پازوکی در آیین آغاز به کار این گردهمایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی کرمان به ویژه دانش آموزان شهید اظهار کرد: دانش آموزان شهید، غنچه هایی بودند که نشکفته در حادثه دلخراش گلزار شهدای کرمان پرپر شدند؛ فضای مدارس با به شهادت رسیدن این دانش آموزان که 12 نفر از آنها در مقطع ابتدایی بودند و داغدار بودن خانواده ها، فضایی حماسی بود.

وی ادامه داد: امیدواریم با احساس مسؤولیت در این مسیر تا حد توان در نوع خدمت رسانی و برنامه کاری، آنچه حق دانش آموزان و کودکان ایرانی است، تلاش کنیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پروپوزال چگونگی مدل اجرای کار در آموزش ابتدایی 2 سال قبل به سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی آمده بود، گفت: مدل های علمی برای برنامه درسی متعدد است ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزش و پرورش: همچنان معلمان با روش «سخنرانی» کلاس را مدیریت می کنند

معاون آموزش و پرورش: همچنان معلمان با روش «سخنرانی» کلاس را مدیریت می کنند