مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:202024-01-05سياسي

امام جمعه موقت سمنان: دشمن حتی از محبوبیت شهید سلیمانی می ترسد


دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی این روزها حتی از محبوبیت بیش از اندازه شهید حاج قاسم سلیمانی نیز هراس دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام غلام حسین مهدوی نژاد، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور شماری از مردم و مسؤولان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر خوانده شد، به حادثه تروریستی حومه گلزار شهدای کرمان اشاره و آن را حاصل هراس دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از محبوبیت بی حد و اندازه سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد.

وی گفت: این روزها دشمنان کوردل حتی نمی توانند ارادت و علاقه مردم ایران اسلامی به حاج قاسم سلیمانی را تحمل کنند و از این رو، به زائران بی گناه او حمله برده و آنها را به شهادت می رسانند.

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: اقدامات جنایتکارانه و ضد بشری این چنینی هرگز نمی تواند از عمق ارادت و علاقه مردم به سردار دل ها بکاهد و دشمنان کوردل با این قبیل اقدامات تروریستی راه به جایی نخواهند برد.

مهدوی نژاد با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همواره در طول حیات پرخیروبرکت خود ثابت کرد که سرباز شایسته ای برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است، افزود: خدمتگزاری بی منت و ولایت مداری بی قید و شرط شهید سلیمانی از الگوهای بی بدیل در ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت سمنان: دشمن حتی از محبوبیت شهید سلیمانی می ترسد

امام جمعه موقت سمنان: دشمن حتی از محبوبیت شهید سلیمانی می ترسد