مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 06:202023-12-30سياسي

مکان تجمع 9 دی در گلستان اعلام شد


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مکان های تجمع 9 دی در گلستان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، مراسم تجمع روز 9 دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت صبح امروز (شنبه) در اماکن مختلف استان برگزار می شود.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، این مراسم صبح شنبه ساعت 9:30 دقیقه در مصلی وحدت گرگان برگزار خواهد شد.

در شهرهای علی آبادکتول و فاضل آباد و بندرگز هم این آیین ساعت 9:30 دقیقه برگزار شده و مکان تجمع در مسجد جامع علی آبادکتول، مسجد محمدیه بندرگز و مسجد جامع فاضل آباد خواهد بود.

همچنین تجمع 9 دی در گنبدکاووس در مصلی جمعه، آزادشهر در میدان مرکزی، کردکوی در مسجد جامع،کلاله در میدان امام (ره)، آق قلا در یادمان شهید گمنام، مینودشت در مصلی جمعه، گالیکش در خیابان شریعتی، بندرترکمن در محوطه آموزش و پرورش، رامیان مقابل شهرداری، خان ببین در مصلی جمعه، مرواه تپه در میدان مرکزی، دلند در مصلی جمعه، نگین شهر در مسجد جامع، سرخنکلاته در مسجد جامع، انبارالوم در مسجدالمهدی راس ساعت 10 صبح برگزار می شود.

این تجمع همچنین در نوکنده در مسجد جامع، فراغی در میدان شهدا، نوده خاندوز در مسجد جامع، اینچه برون در مصلای جمعه، قرق در یادمان شهید گمنام، گلیداغ در سه راه داغستانی، کرند در مصلای جمعه، صادق آباد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان تجمع 9 دی در گلستان اعلام شد

مکان تجمع 9 دی در گلستان اعلام شد