مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:202024-01-15سياسي

4 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در کاشان شرکت می کنند


پیش بینی می شود امسال 4 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان کاشان شرکت کنند.

- حجت الاسلام مهدی بصیرتی، رییس تبلیغات اسلامی کاشان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه ماه رجب، ماه توحید و هم نشینی با محبوب و موسم نجوا و سخن گفتن با حضرت دوست است و خداوند در این ماه رحمت خود را بر بندگانش ارزانی می دارد، اظهار کرد: فرا رسیدن این ماه، نعمت بزرگی است که باید از آن بهره فراوان ببریم و نگذاریم شب ها و روزهایش با غفلت سپری شود.

وی از اعتکاف به عنوان سفر از جسم به جان نام برد و گفت: اعتکاف در بیانیه گام دوم به عنوان یکی از نماد های گرایش دینی مردم و توجه نسل جوان به دین و آیین و مناسک دینی است.

بصیرتی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال بالغ بر 4 هزار نفر در مراسم اعتکاف تخصصی و عمومی ویژه بانوان و آقایان، دانشجویان و دانش آموزان دختر و پسر شرکت کنند، افزود: تلاش می شود تا حضور جوانان در مراسم معنوی اعتکاف پرشور باشد.

وی با اشاره به اینکه امسال مراسم اعتکاف در 60 مسجد برگزار خواهد شد، گفت: سال گذشته به دلیل تعطیلات چند ساله کرونا مراسم اعتکاف با حضور حدود 3 هزار و 400 نفر در 40 مسجد برگزار شد که از این تعداد 70 درصد بانوان و 70 درصد دانش آموزان و دانشجویان و نسل جوان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در کاشان شرکت می کنند

4 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در کاشان شرکت می کنند