مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:552024-01-14سياسي

توضیحات استاندار کرمان درباره تدابیر امنیتی مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی


استاندار کرمان با اشاره به تدابیر امنیتی مربوط به سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گلزار شهدا و منطقه اطراف گفت: همه احتیاطات لازم در منطقه دیده شده بود و دستگاه های امنیتی تلاش بسیار زیادی انجام دادند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به تدابیر امنیتی مربوط به سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گلزار شهدا و منطقه اطراف گفت: همه احتیاطات لازم در منطقه دیده شده بود و دستگاه های امنیتی تلاش بسیار زیادی انجام دادند.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز 24 دی ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با تاکید بر رسیدگی به خانواده هایی که در حمله تروریستی 13 دی ماه دچار آسیب شده اند، اظهار کرد: حادثه بسیار تلخی بود و حتی در جنگ چنین حادثه ای تاکنون ندیده بودیم و عمدتا شهدا زنان و کودکان هستند و این حادثه دل همه را سوزاند.

وی با اشاره به اینکه بررسی ها درحال انجام است، افزود: باید به کسانی که به هر شکل آسیب دیده اند، کمک کنیم و از تلخی حادثه بکاهیم.

فداکار با اشاره به اینکه هر کدام از شهدا پدیده خاصی در خانواده خود بودند، تصریح کرد: بیشتر شهدا از خانواده های متوسط به پایین جامعه بوده و باید به این خانواده ها رسیدگی شود.

استاندار کرمان بیان کرد: برخی در این اتفاق عقده خود از اشخاص و دستگاه ها را بروز دادند و به دستگاه های مسئول در حوزه امنیت حمله کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات استاندار کرمان درباره تدابیر امنیتی مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی

توضیحات استاندار کرمان درباره تدابیر امنیتی مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی