مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 17:252024-01-07حوادث

به زودی؛ اجرای حکم اعدام عامل حمله تروریستی شاهچراغ


محمدجعفر منتظری با اشاره به نقش دستگاه قضا در پرونده انفجار تروریستی در کرمان، اظهار داشت: تشکیل پرونده باید توسط دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی انجام شود.

- رییس دیوان عالی کشور گفت: پرونده دوم حادثه تروریستی شیراز سه متهم دارد که حکم آنها صادر شده و همین هفته یا هفته آینده حکم اعدام آنها اجرا می شود.

  محمدجعفر منتظری در گفت وگو با تسنیم با اشاره به نقش دستگاه قضا در  پرونده انفجار تروریستی در کرمان، اظهار داشت: تشکیل پرونده باید توسط دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی انجام شود.

  وی ادامه داد: پس از آن ضابطان باید اقداماتی را که برای شناسایی سرنخ ها انجام شده را به همراه دلایل، مدارک و مستندات جمع آوری کرده و برای دادسرای کرمان ارسال کنند.

  رییس دیوان عالی کشور با بیان اینکه دادستان کرمان هم وظیفه دارد که این مدارک را تنظیم کرده و اگر نقصی دارد آن را برطرف کند و به همراه کیفرخواست و تعیین میزان اتهاماتی که متوجه متهمین است برای دادگاه بفرستد، افزود: پرونده در دادگاه هم مسیر قانونی خود را طی می کند.

  وی بیان کرد: چون جرایم سنگین است، معمولاً این پرونده ها به دیوان عالی کشور می آید و دیوان عالی هم طبق قانون به آن رسیدگی می کند، چیزی که برای ما مهم است رعایت عدل و انصاف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی؛ اجرای حکم اعدام عامل حمله تروریستی شاهچراغ

به زودی؛ اجرای حکم اعدام عامل حمله تروریستی شاهچراغ