مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 08:462024-01-02سياسي

تعداد سازه های فرهنگی در شهر همدان افزایش یابد


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان با بیان اینکه کار فرهنگی صرف برگزاری رویدادهای مناسبتی و نصب بنر نبوده و نیازمند خلاقیت در ارائه برنامه های فرهنگی و اجتماعی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید شهابی نیا صبح امروز در کمیسیون فرهنگی در صحن شورا با موضوع نصب بنر و المان ها و فضاسازی شهری، اظهار کرد: بخشی از طراحی ها، تولید محتوای بیلبوردها و بنرهای فرهنگی بر عهده سازمان فرهنگی شهرداری است که می تواند از ظرفیت های مختلف در سطح شهر استفاده کند.

وی با بیان اینکه البته از همه مجموعه ها برای طراحی بنرهای شهرداری دعوت بعمل آمد، گفت: خانه گرافیک حوزه هنری انقلاب اسلامی همدان، طی یک سال گذشته همکاری خوبی با شهرداری همدان داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان بیان کرد: همچنین همکاری سازمان سیما و منظر، روابط عمومی شهرداری با سازمان فرهنگی و اجتماعی باعث بهتر دیده شدن بنرها در سطح شهر شد که این موضوع نیز قابل تقدیر است.

وی افزود: به منظور استفاده از ظرفیت های دیگر در بحث فضاسازی شهری در حوزه فرهنگی و آموزش شهروندی باید تلویزیون های شهری نیز تعیین تکلیف شود.

شهابی نیا با بیان اینکه انتظار می رود در شهرداری، هماهنگی بیشتر بین سازمان فرهنگی و سازمان سیما منظر در بحث طراحی و نصب بنرها و بیلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد سازه های فرهنگی در شهر همدان افزایش یابد

تعداد سازه های فرهنگی در شهر همدان افزایش یابد