مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 20:002024-01-15سياسي

امروز آثار شکست همه جانبه بر استخوان های پوسیده استکبار پیداست


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار و استعمار قبل از پیروزی انقلاب، بعد از انقلاب، در جنگ تحمیلی در یمن، افغانستان، سوریه، فلسطین و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار دست اندرکاران نکوداشت روز شهرستان سربیشه اظهار داشت: بنده قبل از انقلاب اسلامی و دوران انقلاب اسلامی و بعد از آن در سربیشه رفت و آمد داشته و بهترین خاطرات زندگیم از این شهرستان است.

وی با بیان اینکه تمامی شهدا برای فداکاری در راه توحید جهاد کردند و شهید شدند، تصریح کرد: امروز بزرگداشت و نکوداشت نام آنها امری ضروریست.

  امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امروز بین اسلام و کفر جنگ ترکیبی و همه جانبه برقرار شده است، تصریح کرد: استکبار و استعمار قبل از پیروزی انقلاب، بعد از انقلاب، در جنگ تحمیلی، در یمن، افغانستان، سوریه، فلسطین و .

نتوانسته اهدافش را پیاده سازی کند و آثار شکست مقاومت های ملت های بیدار منطقه و مردم ایران اسلامی بر استخوان های پوسیده استکبار پیداست.

آیت الله عبادی افزود: امروز سخن بر این است که در خود کشورهای غربی هر روز تظاهرات چند صدهزاری بر علیه دولت های فاسد و فاسق شان به راه می افتد و مردم این کشورها از سیاست های شوم سردمداران خود اعلام برائت و انزجار می کنند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آثار شکست همه جانبه بر استخوان های پوسیده استکبار پیداست

امروز آثار شکست همه جانبه بر استخوان های پوسیده استکبار پیداست