مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:402024-01-15اقتصادي

عملکرد بانک های کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت وام ازدواج رضایت بخش نیست


معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد بانک های استان در پرداخت وام ازدواج رضایت بخش نیست و جایگاه استان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج بیست و هفتم کشور است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد بانک های استان در پرداخت وام ازدواج رضایت بخش نیست و جایگاه استان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج بیست و هفتم کشور است.

سید احسان عسکری روز دوشنبه 25 دی در نشست شورای هماهنگی بانک های کهگیلویه و بویراحمد افزود: چهار هزار نفر از زوج های جوان استان در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج هستند.

وی با بیان اینکه از شبکه بانکی انتظار می رود پرداخت تسهیلات بانکی در حوزه های ازدواج، فرزند آوری، اشتغال و مسکن را با حساسیت انجام دهند، گفت: 11 هزار نفر در استان، بر اساس آخرین آمار، در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد هفت هزار نفر تسهیلات ازدواج دریافت کرده اند و مابقی در نوبت دریافت این تسهیلات هستند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا پایان آذرماه سال جاری، میزان پرداختی تسهیلات ازدواج توسط بانک های استان 63 درصد است که این عملکرد قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بانک های کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت وام ازدواج رضایت بخش نیست

عملکرد بانک های کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت وام ازدواج رضایت بخش نیست