مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:402024-01-14اقتصادي

بلاتکلیفی چکش قیمت گندم روی میز دولتی ها


سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفته است که سازمان برنامه و بودجه قیمت 19500 تومان نرخ تضمنیی گندم را نپذیرفته و نرخ واقعی این محصول را کمتر می داند؛ - گروه اقتصادی خبرگزاری فارس: گندم، قوت روزانه مردم، بیش از 4 ماه است در بوته آزمایش و تصمیم دولتی ها برای نرخ گذاری بلاتکلیف مانده است؛ اقبال کشاورزان به کشت گندم هم معمولا هر سال به این تصمیم بستگی دارد.

علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از عدم تایید قیمت تضمینی 19500 تومان گندم از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد، عددی که پیش از این در شهریور امسال در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی تعیین شده بود.

رییس سازمان برنامه و بودجه مهمترین حلقه از اعضای شورای قیمت گذاری است که نرخ تضمینی را باید تایید کند تا توسط رییس این شورا، وزیر جهاد کشاورزی، به 4.

5 میلیون کشاورز ابلاغ شود.

این سازمان تامین کننده اعتبار خرید تضمینی است.

قیمت خرید تضمینی گندم در شورای سیاست گذاری و قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رییس، وزیر امور اقتصاد و دارایی، رییس سازمان برنامه و بودجه و 6 نفر از نمایندگان تشکل ها و بخش کشاورزی تعیین، تصویب و ابلاغ می شود، رییس سازمان برنامه و بودجه درباره قیمت تعیین شده در  شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی گفته بود گندم را در اسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی چکش قیمت گندم روی میز دولتی ها

بلاتکلیفی چکش قیمت گندم روی میز دولتی ها