مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:102023-12-24بين الملل

السودانی تحریم رژیم صهیونیستی و رسوا کردن جنایات آن در محافل جهانی را خواستار شد


نخست وزیر عراق با تاکید بر اینکه مدعیان حقوق بشر امروز قاتل واقعی را تبرئه و قربانی را مجرم می خوانند، خواستار تشکیل کمیته عربی و اسلامی به منظور فشار آوردن بر رژیم صهیونیستی در محافل بین المللی شد.

- نخست وزیر عراق با تاکید بر اینکه مدعیان حقوق بشر امروز قاتل واقعی را تبرئه و قربانی را مجرم می خوانند، خواستار تشکیل کمیته عربی و اسلامی به منظور فشار آوردن بر رژیم صهیونیستی در محافل بین المللی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در پیامی که رزاق محیبس السعداوی، وزیر حمل و نقل این کشور به نیابت از وی در کنفرانس بین المللی تهران درخصوص فلسطین قرائت کرد، از جامعه بین الملل خواست که برای توقف جنگ در غزه و ارسال کمک های فوری به مردم فلسطین که با رسیدن فصل سرما در شرایط سختی به سر می برند، تلاش کند.

وی همچنین خواستار تحریم و محاصره رژیم صهیونیستی و همچنین رسوا کردن اقدامات وحشیانه این رژیم و مجرم شناخته شدن آن در محافل بین المللی شد.

به نقل از خبرگزاری رسمی عراق(واع)، محمد شیاع السودانی تاکید کرد: کلمات و عبارت های محکومیت برای آنچه در نوار غزه رخ می دهد کافی نیست و قتل و کشتاری که رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه مرتکب می شود جنایت پاکسازی نژادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السودانی تحریم رژیم صهیونیستی و رسوا کردن جنایات آن در محافل جهانی را خواستار شد

السودانی تحریم رژیم صهیونیستی و رسوا کردن جنایات آن در محافل جهانی را خواستار شد