مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:052024-01-18سياسي

مشارکت مردم در انتخابات جلوی تصاحب مناصب را توسط زورمندان خواهد گرفت


عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: اگر مردم سالاری که بخشی از آن نیازمند اراده و تشخیص مردم است محقق نشود طبعاً سرمایه داران، زورمندان و کسانی که منافع خصوصی شان در مقابل منافع عمومی است مناصب و پست ها را تصاحب خواهند کرد.

- ابوذر یاسری عضو هیئت علمی و مدیر مرکز جنگ روایت ها در دانشگاه جامع امام حسین(ع) طی گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص تأثیر مشارکت مردم در انتخابات بر حل مشکلات کشور اظهار کرد: اگر مردم سالاری که بخشی از آن نیازمند اراده و تشخیص مردم است محقق نشود طبعاً سرمایه داران، زورمندان و کسانی که منافع خصوصی شان در مقابل منافع عمومی است مناصب و پست ها را تصاحب خواهند کرد و اراده آن ها بر کشور حاکم خواهد.

وی افزود: ظالمین زمانی بر مظلومین غلبه خواهند کرد که مظلومین اراده ای بر تغییر نداشته باشند.

اگر به موضوع انتخابات و مشارکت در آن ها به شکل یک کشتی نگاه شود که شخص یا اشخاصی بخواهند آن را سوراخ کنند و جلوی آن ها گرفته نشود، تمام کشتی به زیر آب خواهد رفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام گفت: زمانی ضربات کاری به کشورمان وارد شد که انقلاب اسلامی پیدایش نیافته بود اما امروز دشمنان قادر به پیاده سازی نقشه های شوم خود نیستند چراکه در عرصه هایی که کشور نیاز به حضور مردم دارد ملت ما همیشه درصحنه بوده است و نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در انتخابات جلوی تصاحب مناصب را توسط زورمندان خواهد گرفت

مشارکت مردم در انتخابات جلوی تصاحب مناصب را توسط زورمندان خواهد گرفت