مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 20:052023-12-25سياسي

بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در رویداد نمایشگاهی مدیریت بحران


احمد وحیدی نایب رییس شورای عالی بحران کشور ضمن بازدید از غرفه مدیریت بحران استانداری هرمزگان، از عملکرد مدیریت بحران استان ابراز خرسندی و از عملکرد هرمزگان تشکر کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد حسن زاده مدیرکل بحران استانداری هرمزگان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی 1402 برای دومین بار به میزبانی تهران برگزار می شود.

  وی این رویداد نمایشگاهی بین المللی مدیریت بحران را مهم ارزیابی کرد و افزود: این رویداد در قالب نمایشگاه فناورانه کار خود را آغاز کرده و شرکت های دانش بنیان و دستگاه های اجرایی آخرین دستاوردهای خود را در حوزه بحران ارائه می دهند، همچنین در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.

  مدیر بحران استانداری هرمزگان بازدید وزیر کشور از این رویداد را در اولین روز از بازگشایی،ارزشمند دانست و گفت: حضور کشورهای دیگر در این رویداد نمایشگاهی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، در این نمایشگاه ادارات کل مدیریت بحران استانداری های کشور در کنار هم نیز سبب تبادل اطلاعات و انتقال دانش و تجارب با یکدیگر می شود.

    دبیر ستاد پیشگیری هماهنگی فرماندهی عملیات پاسخ بحران استان از همکاری دستگاه های اجرایی که در این رویداد حضور فعال داشتند تشکر کرد و اظهار داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در رویداد نمایشگاهی مدیریت بحران

بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در رویداد نمایشگاهی مدیریت بحران