مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:552023-12-30اقتصادي

ارزش قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه ها به بیش از 5 هزار میلیارد تومان رسید


تعداد قراردادهای ارتباط با صنعت در حال اجرا بیش از 11 هزار، مبلغ قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت در حال اجرا بیش از 5 هزار میلیارد تومان و مبلغ سالانه جذب شده از قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت در سال جاری بیش از یک هزار میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم در خصوص پایش قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت در سال 1402 اظهار کرد: شناسایی و مستندسازی دستاوردهای ویژه و منحصر به فرد دانشگاه ها و پژوهشگاه ها در حوزه ارتباط با صنعت در سال های اخیر بصورت مستمر و سالیانه، توسعه قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت را در برداشته است.

معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: بر اساس آمار سال 1402، تعداد 94 دانشگاه اطلاعات مربوط به پایش قراردادها و همکاری­های ارتباط با جامعه و صنعت را ارسال کرده ­اند.

تعداد قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت در حال اجرا 11212، مبلغ قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت در حال اجرا 5809 میلیارد تومان و مبلغ سالانه جذب شده از قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت در سال جاری 1136 میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: همچنین کتابی با عنوان قراردادها و همکاری های دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت از سوی دفتر ارتباط با جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه ها به بیش از 5 هزار میلیارد تومان رسید

ارزش قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه ها به بیش از 5 هزار میلیارد تومان رسید