مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:552023-12-31سياسي

نقدعلی: به صُلابه کشیدن دو خودروساز داخلی به صورت ویژه پیگیری شود


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از خلف وعده خودروسازان در تحویل به موقع خودروهای ثبت نامی گفت: اگر در واردات کاری انجام نمی شود حداقل موضوع نظارت و به صلابه کشیدن دو خودروساز داخلی به صورت ویژه پیگیری شود.

- یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از خلف وعده خودروسازان در تحویل به موقع خودروهای ثبت نامی گفت: اگر در واردات کاری انجام نمی شود حداقل موضوع نظارت و به صلابه کشیدن دو خودروساز داخلی به صورت ویژه پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری با اشاره به راه اندازی سامانه شفافیت آرا گفت: انصافاً این حرکت که به صورت داوطلبانه بود و یکی از پیگیری کنندگان آن شخص رییس مجلس بود به مرحله خوبی رسیده و اکثریت نمایندگان به آن پیوسته اند.

فقط یک تذکر لازم است و آن هم اینکه قرار بود تمام آراء ما شفاف باشد ولی بعضاً برخی از آراء به شکل شفاف منعکس نمی شود و لازم است این موضوع اصلاح شود.

حتی آرای مربوط به بودجه نیز می تواند به صورت شفاف در معرض عموم قرار گیرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به وضعیت ثبت نام خودرو از سوی شرکت های خودروسازی گفت: در این زمینه ما قانون واردات خودرو را مصوب کردیم اما با بهانه و توجیه کمبود ارز و افزایش ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدعلی: به صُلابه کشیدن دو خودروساز داخلی به صورت ویژه پیگیری شود

نقدعلی: به صُلابه کشیدن دو خودروساز داخلی به صورت ویژه پیگیری شود