مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:502024-01-06سياسي

مرخصی منتهی به آزادی 97 مددجوی گلستانی


رییس کل دادگستری گلستان از بررسی وضعیت مددجویان توسط دادستان های کل استان خبر داد و گفت: در استان گلستان در مجموع 296 نفر از مددجویان مشمول تخفیفات قانونی شدند.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان از بررسی وضعیت مددجویان توسط دادستان های کل استان خبر داد و گفت: در استان گلستان در مجموع 296 نفر از مددجویان مشمول تخفیفات قانونی شدند.

حیدر آسیابی عصر امروز در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان اینکه روز گذشته با همراهی دادستان های سراسر استان از زندان های گرگان بازدید شد، اظهارکرد: در این بازدیدها درخواست های مددجویان به صورت مستقیم مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات مقتضی صورت پذیرفت.

وی این بازدیدها را به مناسبت چهارمین سالگرد شهید سپهبد سردار سلیمانی و سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (ص) عنوان کرد و افزود: در این بازدیدها که روز گذشته صورت گرفت، پس از بررسی های انجام شده در پرونده های زندانیان با مرخصی منتهی به آزادی 97 مددجو موافقت شد.

رییس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه در مجموع تعداد آزادی ها به 127 نفر رسیده است، توضیح داد: دیروز با کمک های خیران و ستاد دیه 30 محکوم مالی غیر عمد آزاد شده و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرخصی منتهی به آزادی 97 مددجوی گلستانی

مرخصی منتهی به آزادی 97 مددجوی گلستانی