مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:352024-01-15بين الملل

پاسخ تهران به اتهامات لندن علیه ایران


سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به اتهامات مقامات انگلیس علیه تهران واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات بی اساس دیوید کامرون وزیر امور خارجه رژیم انگلیس علیه کشورمان را شدیدا محکوم کرد و بیان آنها را تلاشی بیحاصل برای توجیه جنگ افروزی های اخیر آمریکا و انگلیس در دریای سرخ و انحراف اذهان جهانیان از نسل کُشی رژیم صهیونیستی در غزه دانست.

کنعانی اظهار داشت: آنهایی که هزاره جدید را با راه انداختن جنگهای خونین در عراق و افغانستان شروع کرده و بدون عبرت از گذشته، اکنون شریک جنایت های جاری رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه و کرانه غربی شده اند، رسواتر از آن هستند که بتوانند علیه ایران سیاه نمایی کرده و آدرس غلط بدهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: حمله نظامی آمریکا و انگلیس علیه یمن نقض حق حاکمیت و تمامیت ارضی یک کشور مستقل و مغایر با منشور ملل متحد و اصول حقوق بین الملل است و نتیجه ای جز تشویق رژیم اشغالگر قدس به ارتکاب جنایات جنگی بیشتر و توسعه دامنه تنش در منطقه ندارد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اقدامات خودسرانه انگلیس و آمریکا را تهدیدی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی دانست و خاطر نشان کرد: اظهارات غیرمسئولانه و فرافکنانه مقامات انگلیس و آمریکا، نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ تهران به اتهامات لندن علیه ایران

پاسخ تهران به اتهامات لندن علیه ایران