مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:302023-12-28سياسي

حلقه هایی که زنجیر نمی شوند


جهان در آستانه سال نو میلادی در حالی معطوف به دو تحول یعنی مقاومت فلسطینی ها و جنایت صهیونیست ها در غزه و کم و بیش جنگ اوکراین است که طی روزهای اخیر مجموعه تحرکاتی از سوی آمریکایی و برخی اروپایی ها همچون انگلییس علیه ایران صورت گرفته است.

- جهان در آستانه سال نو میلادی در حالی معطوف به دو تحول یعنی مقاومت فلسطینی ها و جنایت صهیونیست ها در غزه و کم و بیش جنگ اوکراین است که طی روزهای اخیر مجموعه تحرکاتی از سوی آمریکایی و برخی اروپایی ها همچون انگلییس علیه ایران صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو سرمقاله روزنامه سیاست روز به قلم قاسم غفوری است که در ادامه می توانید بخوانید: در جدیدترین اقدام آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش محرمانه ای برای کشورهای عضو شورای حکام که به رویت خبرگزاری رویترز رسیده است، ادعا کرد که ایران تولید اورانیوم غنی شده با خلوص 60 درصد در قالب هگزافلوراید را به حدود 9 کیلوگرم در ماه، از پایان نوامبر افزایش داده است.

همزمان یک سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که آمریکا در پی گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره افزایش اورانیوم غنی شده ایران، بسیار نگران شده است.

این ابراز نگرانی در حالی صورت می گیرد که محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به نگرانی آمریکا از افزایش تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه هایی که زنجیر نمی شوند

حلقه هایی که زنجیر نمی شوند