مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:252024-01-14اقتصادي

بدهی راه آهن به مالکان لکوموتیو پرداخت شد


در فصل پاییز با تامین منابع مالی بهتر ناشی از وصول مطالبات شرکت راه آهن، شش صورت وضعیت شرکت های مالک لکوموتیو را پرداخت کردیم که این میزان پرداخت در سنوات گذشته تا کنون، - معاون ناوگان راه آهن گفت: در فصل پاییز با تامین منابع مالی بهتر ناشی از وصول مطالبات شرکت راه آهن، شش صورت وضعیت شرکت های مالک لکوموتیو را پرداخت کردیم که این میزان پرداخت در سنوات گذشته تا کنون، بی نظیر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدهادی ضیایی مهر گفت: یکی از الزامات اجرای برنامه های هر مجموعه یا شرکت، الزامات مالی آن مجموعه است؛ به طوریکه تمام هزینه های آن شرکت، بایستی از محل منابع درآمدی آن، عملیاتی شود تا بتواند برنامه های خود را اجرایی کند.

وی افزود: شرکت راه آهن شرکتی کاملا دولتی است و تامین هزینه های جاری این شرکت که شامل پرداخت دستمزد کارکنان و نگهداشت زیرساخت شبکه ریلی و ناوگان که بخشی مربوط به شرکت های خصوصی است، باید از محل تامین این منابع صورت بگیرد.

معاون ناوگان راه آهن ادامه داد: در جلسات کمیسیون وصول مطالبات به ریاست مدیرعامل راه آهن، این موضوع بررسی شد و از ابتدای مهرماه سال جاری وصول مطالبات شرکت راه آهن از شرکت های حمل و نقل ریلی با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی راه آهن به مالکان لکوموتیو پرداخت شد

بدهی راه آهن به مالکان لکوموتیو پرداخت شد