مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 19:402024-01-13سياسي

آرامستان پردیس در دهه فجر کلنگ زنی می شود


کلنگ احداث آرامستان شهر پردیس در دهه مبارک فجر بر زمین خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، نشست شورای اداری شهرستان پردیس بعدازظهر امروز با حضور مسوولان ادارات این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار و مسوولان درخصوص روند برگزاری انتخابات و جلب مشارکت حداکثری شهروندان به تبادل نظر پرداختند.

محسن قضاتلو فرماندار پردیس در پایان این نشست در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات این جلسه اظهار کرد: این جلسه با محوریت انتخابات برگزار شد تا دستگاه ها برای کمک، مشارکت، حضور و جلب مشارکت مردمی و در راستای وظایف خود اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی درخصوص مشخص کردن حد و حدودی برای مدیران ادارات، گفت: اعلام کردیم دستگاه ها در راستای ماموریت های ذاتی خود و در راستای تکریم و اغنای ارباب رجوع، همچنین گره گشایی از مشکلات شهروندان دقت نظر داشته باشند.

فرماندار پردیس افزود: مسوولان و کارمندان دستگاه ها باید از فضای ماه رجب، ماه شعبان و دهه مبارک فجر برای تبیین دست آوردهای انقلاب و برگزاری برنامه های نشاط آور استفاده کنند.

قضاتلو با اشاره به جلب مشارکت مردمی برای حضور در انتخابات، ابراز کرد: مهمترین موضوع این جلسه تکریم ارباب رجوع، دیدار چهره به چهره، حضور مسوولان در بین مردم، همچنین استفاده از ظرفیت های شهرستان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامستان پردیس در دهه فجر کلنگ زنی می شود

آرامستان پردیس در دهه فجر کلنگ زنی می شود