مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:402024-01-09سياسي

یک نگرانی جدی انتخاباتی از نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسوولان نظارتی خواست اجازه خرید و فروش رای در کهگیلویه و بویراحمد را ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار مسئولان بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به حجم نامه های ارسال شده سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: البته این عادت نامه نوشتن را در استان داریم که اشکالاتی هم دارد در سفرهای عادی شهرستانی هم با حجمی از نامه ها مواجه هستیم و یک مقدار کارها را سخت می کند.

وی به دیدار خود با یکی از دستگاه های کشوری اشاره کرد و گفت: در سفری که با استاندار اسبق به بنیاد مستضعفان داشتیم این چنین عنوان شد که استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین حجم نامه ها را در میان همه استان های کشور دارد و چنین می گفتند که سایر استان ها به اندازه کهگیلویه و بویراحمد نامه نمی نویسند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد راجع به انتخابات گفت: انتخابات یکی از پایه های انقلاب است زیرا جمهوری اسلامی سرنوشت مردم را به دست خودشان داده است تا در مدیریت کشور دخیل باشند و مردم خنثی نباشند.

وی گفت: انتخابات مسئله بسیار مهمی است تا مردم احساس مسئولیت در قبال کشور داشته باشند و به معنی واقعی بیداری و بصیرت در جامعه ایجاد می کند همین باعث می شود دشمن نتواند نسبت به کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نگرانی جدی انتخاباتی از نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

یک نگرانی جدی انتخاباتی از نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد