مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:402023-12-26فرهنگي

انتشار تصویری از «جوکر» در زندان


تاد فیلیپس کارگردان فیلم جدید «جوکر: جنون دو نفر» تصاویر جدیدی از واکین فینیکس و لیدی گاگا بازیگران اصلی این فیلم منتشر کرد.

- تاد فیلیپس کارگردان فیلم جدید جوکر: جنون دو نفر تصاویر جدیدی از واکین فینیکس و لیدی گاگا بازیگران اصلی این فیلم منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ددلاین، بدون شک دنباله فیلم سینمایی موفق جوکر ، یکی از مورد انتظارترین فیلم هایی است که قرار است در سال جدید میلادی راهی سینماها شود و تاد فیلیپس کارگردان این فیلم نیز به مناسبت ایام کریسمس تصاویر جدید از این فیلم سینمایی را منتشر کرد.

در فیلم اصلی جوکر در سال 2018 تاد فیلیپس شخصیت شرور نمادین بتمن را در قالب یک شخصیت ضدقهرمان درباره یک کمدین مبارز و دلقک پاره وقت به نام آرتور فلک که پس از خشونت تکان دهنده در شهر گاتهام تبدیل به یک قهرمان مردمی می شود، روایت کرد.

این فیلم تاریک با ضرب آهنگی متفاوت با فیلم های اکشن معمولی و سینمای ابرقهرمانی، به یک فیلم پرفروش در گیشه جهانی تبدیل شد و در سال 2019 به فروشی بیش از یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان دست یافت، درحالی که بودجه ساخت آن تنها 70 میلیون دلار بود.

جوکر همچنین در 12 شاخه جوایز آکادمی اسکار از جمله بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه اقتباسی نامزد اسکار شد و در نهایت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد (واکین فینیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار تصویری از «جوکر» در زندان

انتشار تصویری از «جوکر» در زندان