مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:152024-01-15سياسي

گلستان، پیشتاز در جوانگرایی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید به اینکه ما به جوان گرایی باور داریم، افزود: در عین حال معتقدیم جوان گرایی پیرزدایی نیست و باید در تصمیمات خود این موضوع را مدنظر قرار دهیم.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید به اینکه ما به جوان گرایی باور داریم، افزود: در عین حال معتقدیم جوان گرایی پیرزدایی نیست و باید در تصمیمات خود این موضوع را مدنظر قرار دهیم.

سیدعلی مهاجر ظهر امروز 25 دی ماه 1402 در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان با بیان اینکه در استان ما میانگین سن مدیران 10 سال کاهش داشته است، اظهار کرد: ما در خصوص جوان گرایی و استفاده از مدیران جوان از استان های پیشتاز بوده ایم.

وی با تأکید به اینکه ما به جوان گرایی باور داریم، گفت: در عین حال معتقدیم جوان گرایی پیرزدایی نیست و باید در تصمیمات خود این موضوع را مدنظر قرار دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ضمن توضیح اینکه جلسات نباید صرفا در پرکردن و ارائه صورت جلسات خلاصه شود، عنوان کرد: باید در نظر داشت مصوبات کاربردی و قابل اجرا بوده و عملیاتی شدن آن به صورت مجدانه توسط دبیرخانه مطالبه و پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان، پیشتاز در جوانگرایی

گلستان، پیشتاز در جوانگرایی