مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 20:252024-01-08سياسي

«شبکه های غیررسمی» بنیانگذاران پدرخوانده های سیاسی


نماینده جریان اصلاح طلب گفت که انکار احزاب مانع شکل گیری نظام تحزب در ایران می شود و به جای احزاب، افراد محور می شوند و این افراد با تشکیل شبکه های غیررسمی حامی پرورانه انتخابات مختلف را مدیریت می کنند و پدرخوانده های سیاسی شکل می دهند.

- نماینده جریان اصلاح طلب گفت که انکار احزاب مانع شکل گیری نظام تحزب در ایران می شود و به جای احزاب، افراد محور می شوند و این افراد با تشکیل شبکه های غیررسمی حامی پرورانه انتخابات مختلف را مدیریت می کنند و پدرخوانده های سیاسی شکل می دهند.

نماینده جریان اصولگرا نیز گفت که اگر انتخابات بر مبنای ساختار حزبی انجام شود خیلی بهتر است و اصلا یکی از انتقاداتم به مجلس از گذشته این بوده که چرا نمایندگان معیار و شاخص های مورد نظر در این زمینه را تعریف و تعیین نمی کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین ویژه برنامه انتخاباتی شش در دو ویژه برنامه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان با حضور سعید نورمحمدی فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی و علی زارعی نجفدری استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در استودیو شماره دو ساختمان شهدای رادیوی سازمان صداوسیما برگزار شد.

این ویژه برنامه انتخاباتی به بررسی چالش های سیاسی حزب گرایی و نقش شخصیت های تأثیرگذار بر انتخابات پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شبکه های غیررسمی» بنیانگذاران پدرخوانده های سیاسی

«شبکه های غیررسمی» بنیانگذاران پدرخوانده های سیاسی