مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:552024-01-14فرهنگي

فعالیت 82 باب کتابخانه عمومی در استان کردستان


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به فعالیت 82 باب کتابخانه عمومی در استان کردستان، گفت: از این تعداد 54 نهاد و بقیه مشارکتی است و نزدیک به 55 هزار نفر در این کتابخانه ها عضویت دارند.

- ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به فعالیت 82 باب کتابخانه عمومی در استان کردستان، گفت: از این تعداد 54 نهاد و بقیه مشارکتی است و نزدیک به 55 هزار نفر در این کتابخانه ها عضویت دارند.

معصومه حسنی خونسار، امروز شنبه (24 دی) در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، بر لزوم همکاری و مشارکت بیشتر در اجرای برنامه های فرهنگی تأکید و اظهار کرد: این همکاری ها در نهایت به نفع مردم استان است و سبب توسعه فرهنگی می شود.

وی افزود: ادارات کل کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی دو نهاد فرهنگی و هم سو هستند که می توانند برنامه های متنوعی را با محوریت کتاب و کتابخوانی در سطح استان برگزار کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان، با اشاره به توجه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه های عمومی، بیان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر ریاست جمهوری به استان کردستان از کتابخانه های عمومی بازدید کرد و این اقدام بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 82 باب کتابخانه عمومی در استان کردستان

فعالیت 82 باب کتابخانه عمومی در استان کردستان