مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 19:202024-01-15سياسي

تاکید معاونان فرهنگی دانشگاه های خوزستان بر مشارکت دانشجویان در انتخابات


در پنجمین نشست شورای فرهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان خوزستان، معاونان فرهنگی دانشگاه ها بر لزوم مشارکت دانشگاه ها در انتخابات تاکید کردند.

- در پنجمین نشست شورای فرهنگی دانشگاه های استان خوزستان مطرح شد؛ تاکید معاونان فرهنگی دانشگاه های خوزستان بر مشارکت دانشجویان در انتخابات ایسنا/خوزستان در پنجمین نشست شورای فرهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان خوزستان، معاونان فرهنگی دانشگاه ها بر لزوم مشارکت دانشگاه ها در انتخابات تاکید کردند.

مهدی بیژن زاده، معاون فرهنگی و دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این گردهمایی که امروز (25 دی ماه) با موضوع انتخابات در دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: به قشر دانشگاهی اعم از دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان امید است.

تلاش ما برای اجرای برنامه ها بیشتر از طریق تشکل های دانشجویی انجام می شود و این تشکل ها از جمله بسیج دانشجویی، پیگیر برگزاری مناظرات انتخاباتی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برنامه های انتخاباتی در دانشگاه به صورت مناظره ای برگزار می شوند و در برخی موارد از شخصیت های سیاسی دعوت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاونان فرهنگی دانشگاه های خوزستان بر مشارکت دانشجویان در انتخابات

تاکید معاونان فرهنگی دانشگاه های خوزستان بر مشارکت دانشجویان در انتخابات