مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 13:452024-01-19سياسي

نقطه آسیب و پاشنه آشیل کشور مباحث فرهنگی است


استاندار همدان با تاکید بر خلق حماسه ای دیگر در یازدهم اسفندماه سال جاری و ناامید کردن دشمن بیشتر از قبل، گفت: اکنون نقطه آسیب و پاشنه آشیل کشور مباحث فرهنگی است که دشمن روی این نقطه دست گذاشته و علاوه بر اینکه می خواهد بنیان خانواده را متلاشی کند.

- علیرضا قاسمی فرزاد جمعه، 29 دی ماه در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان همدان با بیان اینکه موضوع همراهی و هماهنگی باید بین دستگاه های اجرایی و مردم وجود داشته باشد، اظهار کرد: یک پردیس دانش بنیان برای اولین بار در سطح کشور برای افزایش استفاده از روش های دانش بنیان و شیوه های نوین در حوزه مسکن و آبرسانی و بهره وری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بسیج و بسیجیان در هر نقطه حضور پیدا می کنند مایه خیر و برکت بوده و مشکلات و مسائل را برطرف کرده است، تأکید کرد: جا دارد به طور خاص و ویژه در عرصه جهاد تبیین حضور پیدا کنند.

این مقام مسئول افزود: آموزش و پرورش باید اطلاع رسانی و آگاهی بخشی داشته باشد و در سطح جامعه نیز باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

اکنون نقطه آسیب و پاشنه آشیل ما مباحث فرهنگی است که دشمن روی این نقطه دست گذاشته است و علاوه بر اینکه می خواهد بنیان خانواده را متلاشی کند، قصد دارد بنیان جامعه و تمامیت ارضی را نیز متلاشی کند اما این جمع ارزشمند و فاخر فرهیختگان و نخبگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه آسیب و پاشنه آشیل کشور مباحث فرهنگی است

نقطه آسیب و پاشنه آشیل کشور مباحث فرهنگی است