مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:452023-12-29سياسي

سردار عزیز جعفری: فرهنگ مقاومت عامل مذلت آمریکا است


فرمانده قرارگاه فرهنگی، اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت امروز جبهه مقاومت معنایی جز گسترش عظیم فرهنگ استکبار ستیزی ندارد و این فرهنگ مقاومت است که آمریکا را به مذلت نشانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد،  سردار محمدعلی جعفری شب گذشته در یادواره سرداران و شهدای نجف آباد شهر حمیدیا، با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین لزوم معرفی ابعاد شخصیتی آنها به نسل جوان، اظهار کرد: رمز اقتدار امروز ایران اسلامی فداکاری شهدا و برخورداری از روحیه و فرهنگ شهادت است.

وی افزود: فرهنگ مقاومت که امروز بلای جان مستکبران جهان شده، نشأت گرفته از باور و فرهنگ ایرانی اسلامی است که با رهبری امام خمینی ره و تبیعت محض شهدا تشکیل و امروز بین تمام ملت های مسلمان نهادینه شده است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی، اجتماعی بقیه الله(عج) گفت: شهدای انقلاب اسلامی در سایه ایمان و استقامت برای ایران عزت و امنیت خلق کردند و باید همیشه اهداف الهی آنها در جامعه و بین اقشار مختلف گسترش یابد.

سردار عزیز جعفری در ادامه با اشاره به نقش الگویی رزمندگان ایران اسلامی برای جبهه مقاومت، تصریح کرد: مقاومت امروز جبهه مقاومت معنایی جز گسترش عظیم فرهنگ استکبار ستیزی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار عزیز جعفری: فرهنگ مقاومت عامل مذلت آمریکا است

سردار عزیز جعفری: فرهنگ مقاومت عامل مذلت آمریکا است