مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 19:302023-12-25بين الملل

جنگ غزه تاکنون حدود 18 میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه داشته است


گزارش های صهیونیستی حاکی از آن است که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاکنون حدود 18 میلیارد دلار هزینه روی دست این رژیم گذاشته است.

- گزارش های صهیونیستی حاکی از آن است که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاکنون حدود 18 میلیارد دلار هزینه روی دست این رژیم گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این گزارش ها، هزینه جنگ غزه تا به امروز به 18 میلیارد دلار رسیده است که معادل کل بودجه امنیتی سالانه بدون کمک مالی آمریکاست.

این در حالی است که طبق این گزارش ها، آمریکا هم بیش از 230 هواپیمای باری، 20 کشتی مملوء از مهمات برای نیروی هوایی، گلوله های توپخانه، خودروهای زرهی و تجهیزات نظامی به اراضی اشغالی منتقل کرده است.

به نقل از روسیا الیوم، رسانه های صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند، ارتش این رژیم به منظور آمادگی برای جنگ علیه حزب الله لبنان در استفاده از مهمات صرفه جویی می کند.

وی افزود، استفاده بیش از حد ارتش رژیم صهیونیستی از مهمات، هواپیما و توپخانه در ماه اول جنگ هم، ناشی از محاسبه اشتباه از مقاومت بود.

پیش از این وزارت دارایی رژیم صهیونیستی توصیه کرد، با توجه به ادامه جنگ و به منظور پوشش کسری بودجه 10 وزارتخانه مازاد تعطیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه تاکنون حدود 18 میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه داشته است

جنگ غزه تاکنون حدود 18 میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه داشته است