مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:252023-12-26بين الملل

هزاران کودک صهیونیست به علت جنگ در معرض مشکلات روانی هستند


در یک گزارش رسمی رژیم صهیونیستی آمده است، هزاران کودک صهیونیست به دلیل جنگ غزه و قرار گرفتن در معرض تنش ها و فشارهای شدید، در آینده با مشکلاتی در رشد مواجه خواهند شد.

- در یک گزارش رسمی رژیم صهیونیستی آمده است، هزاران کودک صهیونیست به دلیل جنگ غزه و قرار گرفتن در معرض تنش ها و فشارهای شدید، در آینده با مشکلاتی در رشد مواجه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، در گزارش رسمی مرکز پژوهش های اجتماعی و اقتصادی رژیم صهیونیستی (تاوب) آمده است: هزاران کودک اسراییلی در سن قبل از مدرسه و کسانی که در معرض تنش و فشار شدید در جریان جنگ غزه قرار می گیرند، احتمالا دچار مشکلاتی در رشد و یادگیری در طول زندگی شان می شوند.

براساس این گزارش، از جمله آسیب های احتمالی که به این کودکان وارد می شود شوک و تنش بعد از حادثه و مشکلات توجه و تمرکز و ضعف درک و یادگیری است.

در ماه اول جنگ 661 هزار کودک که سنشان بین یک تا پنج سال بود، در معرض مشکلات و تنش های روانی قرار گرفتند.

طبق گزارش بخش ویژه پیامدهای جنگ، کودکانی که جزو طبقات بالای جامعه هستند زودتر می توانند این مشکلات را پشت سر بگذارند اما کودکانی که از قشر ضعیف تر جامعه هستند برای سال های طولانی این مشکلات را به همراه خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاران کودک صهیونیست به علت جنگ در معرض مشکلات روانی هستند

هزاران کودک صهیونیست به علت جنگ در معرض مشکلات روانی هستند