مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 08:502023-12-29سياسي

مینودشت در صدر حوادث منجر به عملیات هلال احمر گلستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه نیروهای هلال احمر استان به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات در قالب طرح ملی امدادونجات زمستانه هستند، - ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه نیروهای هلال احمر استان به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات در قالب طرح ملی امدادونجات زمستانه هستند، افزود: هموطنان باید توصیه های مرتبط با فصل سرما را جدی بگیرند.

قاسم غریب آبادی در گفت و گو با ایسنا به برخی اقدامات جمعیت هلال احمر گلستان پرداخت و اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن فصل سرما و زمستان طرح ملی امدادونجات زمستانه نیروهای جمعیت هلال احمر گلستان نیز در اقصی نقاط استان به خصوص مناطق کوهستانی و برف گیر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت دستگاه های امدادی از 21 آذر 1402 آغاز شده و تا 20 اسفند 1403 ادامه خواهد داشت، افزود: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان (EOC) با سرشماره 112 به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس های اضطراری هموطنان است.

مدیرعامل هلال احمر گلستان با تأکید بر اینکه هموطنان پیش از مسافرت از وضعیت هوا و راه ها آگاهی کسب کنند، ادامه داد: به رانندگان توصیه می شود ضمن اطمینان از سلامت خودرو و مجهز کردن به زنجیر چرخ، وضعیت ضدیخ خودرو را بررسی کرده و در هنگام سفر البسه گرم به همراه داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مینودشت در صدر حوادث منجر به عملیات هلال احمر گلستان

مینودشت در صدر حوادث منجر به عملیات هلال احمر گلستان