مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:502024-01-15سياسي

تجلیل از خانواده شهید نادر ریاحی در اهواز


آیین تجلیل از خانواده معظم شهید نادر ریاحی از شهدای دوران دفاع مقدس استان خوزستان با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیین تجلیل از خانواده معظم شهید نادر ریاحی از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده های معظم شهدا در اهواز دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی برگزار می شود.

این برنامه روز سه شنبه 26 دی ماه سال 1402 از ساعت 19:30 آغاز می شود که جمعی از ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان سلحشور نیز در این برنامه حضور می یابند.

آیین تجلیل از خانواده شهید نادر ریاحی از شهدای دوران دفاع مقدس استان خوزستان در اهواز، زیتون کارمندی، خیابان فتاح، بین خیابان زهره و خیابان زیبا برگزار می شود که همگان یاد و خاطره این شهید گلگون کفن را گرامی می دارند.

در آیین تجلیل از خانواده معزز شهید نادر ریاحی، حجت الاسلام محمدرضا توانانیا از خطبای استان خوزستان در جمع اهالی دیار شهید بیژن ماسوریان، شهید خالد ماموسیان و شهید بهزاد جلیلی سخنرانی می کند.

در این آیین معنوی زیارت عاشورا توسط حاضران زمزمه می شود و حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استان خوزستان نیز به مرثیه سرایی می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده شهید نادر ریاحی در اهواز

تجلیل از خانواده شهید نادر ریاحی در اهواز