مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:252023-12-26بين الملل

صبح های سخت اسراییل


روز یکشنبه در هفتادونهمین روز نبرد توفان الاقصی، برخی مقامات رژیم صهیونیستی، برای چندمین بار توییتی با عنوان «صبح سخت» منتشر کردند؛ عنوانی که مربوط به هلاکت 8 افسر و سرباز دیگر ارتش اسراییل بود که صبح همان روز خبرشان اعلام شد.

- روز یکشنبه در هفتادونهمین روز نبرد توفان الاقصی، برخی مقامات رژیم صهیونیستی، برای چندمین بار توییتی با عنوان صبح سخت منتشر کردند؛ عنوانی که مربوط به هلاکت 8 افسر و سرباز دیگر ارتش اسراییل بود که صبح همان روز خبرشان اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی بختیاری، در یادداشتی با این عنوان نوشت: فردای آن روز، با کشته شدن 14 تن دیگر از نیروهای ارتش اسراییل در نوار غزه، تعداد کشته های نظامی این رژیم (که اداره سانسور در ارتش اسراییل اجازه انتشار آنها را داده است) به 489 نفر و تعداد کشته های نظامی از ابتدای آغاز حمله زمینی (یعنی 27 اکتبر) به 156 نفر رسید.

روند افزایش کشته های صهیونیست، با ورود یگان تک تیراندازان فلسطینی به میدان نبرد بیشتر شده و روزانه تصاویر تعداد زیادی از سربازان و تجهیزات اسراییلی که توسط قناص ها یا افراد مجهز به سلاح ضدزره یاسین مورد هدف قرار می گیرند منتشر می شود.

تعداد زیاد کشته های ارتش اسراییل در نبرد با گروه های مقاومت فلسطینی که عمدتا در شمال نوار غزه رخ داده (برخی از آنها هم در حملات نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح های سخت اسراییل

صبح های سخت اسراییل