مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:052024-01-18سياسي

آیین اختتامیه اولین رویداد باهم وطن برگزار شد


آیین اختتامیه اولین رویداد جایزه ویژه باهم وطن در سینما فلسطین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین اختتامیه اولین رویداد جایزه ویژه باهم وطن دوشنبه شب در سینما فلسطین تهران با حضور سردار عزیز جعفری  محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد٬ حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی٬ جمعی از اهالی رسانه و مستندسازان با اجرای وحید رونقی برگزار شد.

در این مراسم بعد از تلاوت قرآن  مقداد خداداد دبیر این رویداد برروی صحنه آمد و بیان کرد: تشکر می کنم از دوستان نهاد روایت جهاد که 14 روز زحمت کشیدند.

در این مجموعه مستندهایی که جمع آوری شد، محسن اسلام زاده مربی گری تولید مستندها را انجام داد و عذرخواهی کرد که نتوانست امشب در اختتامیه این رویداد همراهمان باشد.

او افزود: قطعا سطح کیفی این مستندها بالاتر خواهد رفت، اما عنصر محتوا عالی است و در شبکه افق نیز اعلام شد که این مستندها قابلیت تبدیل شدن به بانک اطلاعاتی را دارند.

امیدوارم این مجموعه ها در حوزه کمک کردم و نشان دادن راه حل به دستگاه حاکمیتی موفق عمل کند و مسئولان نیز به سراغ چنین محصولاتی بیایند.

خدادادبیگی در پایان اذعان داشت: 300 عنوان مستند را به دبیرخانه بخش مسابقه ارسال کردند و 20 اثر توسط هیات داوران انتخاب شد و در نهایت 3 مستند در این اختتامیه جایزه خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه اولین رویداد باهم وطن برگزار شد

آیین اختتامیه اولین رویداد باهم وطن برگزار شد