مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:402024-01-01فرهنگي

شهاب حسینی به دنبال ساخت فیلمی از غلامحسین ساعدی


شهاب حسینی با بیان اینکه قصد دارد یک فیلم اقتباسی از غلامحسین ساعدی بسازد، گفت: سینما رسالتی دارد و این هنرمند است که باید سلیقه بسازد و برای جامعه پیشنهاد دهنده باشد.

- جی پلاس، عصر روز یکشنبه، 10 دی ماه فیلم مقیمان ناکجا در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درآمد و پس از آن شهاب حسینی - کارگردان و بازیگر این فیلم - در جمعی صمیمانه با حضور هواداران خودش و نیز علاقه مندان به سینما پاسخگوی سوال آن ها شد و توضیحاتی را هم درباره حرفه اش و نگاهش به وضعیت امروز سینما بیان کرد.

ایسنا نوشت؛ فیلم مقیمان ناکجا که چند ماه قبل در سینماهای هنر و تجربه اکران شد، جدیدترین تجربه شهاب حسینی در کارگردانی است که براساس نمایشنامه مهمانسرای دو دنیا از اریک امانوئل اشمیت ساخته شده است.

پیش از نمایش فیلم ویدیویی از صحبت های این نمایشنامه نویس درباره فیلم حسینی پخش شد و پس از پایان نمایش آن هم که مدت زمانی بیش از 120 دقیقه دارد، شهاب حسینی درباره ورود خود به عرصه کارگردانی با نام بردن از چند بازیگر مطرح هالیوود که کارگردانی و تهیه کنندگی را تجربه کردند، اظهار کرد: کمال در حرفه ما باید در روال نرمال خودش پیش رود و پس از عبور از مراحلی همچون بازیگری و کارگردانی می تواند به نویسندگی برسد که به نظرم در بالاترین درجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهاب حسینی به دنبال ساخت فیلمی از غلامحسین ساعدی

شهاب حسینی به دنبال ساخت فیلمی از غلامحسین ساعدی