مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:402024-01-07اقتصادي

فعالیت 130 کارواش دارای مجوز در کرج


بازرس و مسئول رسیدگی به کارواش های شهر کرج گفت: افزایش هزینه های اجاره ملک و پایین بودن نرخنامه خدمات کارواش و نبود نظارت بر تولید شوینده های زیرزمینی، - ایسنا/البرز بازرس و مسئول رسیدگی به کارواش های شهر کرج گفت: افزایش هزینه های اجاره ملک و پایین بودن نرخنامه خدمات کارواش و نبود نظارت بر تولید شوینده های زیرزمینی، از دلایل استفاده از مواد شوینده ارزان قیمت و بی کیفیت در کارواش هاست.

آرش شریفیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یکی از مهمترین چالش های کارواش ها، استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد است.

چون این شوینده ها برای مصارف کارواش ها هستند، تعریف و معیار خاصی ندارد، به طوری که در کارگاه های متفرقه و به اصطلاح زیر زمینی و بدون مجوز تولید می شوند.

در این کارگاه ها غالبا مواد شوینده کهنه و شامپوهای دوفاز شده و تاریخ گذشته را با اسید مخلوط کرده و در بسته بندی 20 لیتری با قیمت 120 تا 140 هزار تومان برای مصارف کارواش می فروشند و این ارزانی نشانه غیراستاندارد بودن این شوینده هاست.

در حالی که یک لیتر شوینده با کیفیت 50 هزار تومان است.

بازرس و مسئول رسیدگی به کارواش های شهر کرج ادامه داد: برخی از این شوینده ها فاسد بوده و بی کیفیت هستند به طوری که وقتی در کارواش مورد استفاده قرار می گیرد، ممکن است روی رنگ برخی از خودروها تاثیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 130 کارواش دارای مجوز در کرج

فعالیت 130 کارواش دارای مجوز در کرج